dinsdag 23 december 2008

Liveblogging Inspire Serious Request!

in het kader van de ‘3fm serious request glazen huis inzameling voor mensen die het minder hebben vooral zo tegen de kerst laat je hart spreken en vooral toch eigenlijk je portemonnee en de regering doet er nog eens 2,5 miljoen van uw geld bij dus kunt u zelf toch niet achterblijven koop anders blikkies cola in flesvorm dan gaat het geld ook naar het goede doel’-actie, is er vanavond vanalles te doen in Breda.

Als je dit leest op dinsdagavond zelf, stop dan met lezen en kom naar Inspire!
Ik, zei de gek, zit hier zelf ook bij Addie in zijn fraaie koffietent ‘Inspire’, net naast de grote markt. Maar wie deze site kent, weet Inspire natuurlijk al te vinden!

Voor wie het later leest, valt hier nog wat napret te beleven. Voor wie er bij was, is het hopen dat de genantste momenten niet vermeld worden...

Het is hier gezellig druk en iedereen doet wel iets. Onder andere natuurlijk om knaken te verdienen voor 3fm serious request.

Zo is er een schilder die zijn talenten inzet om artistieke portretten te maken.
Er is kerst-karaoke en RockBand, waar waarschijnlijk meer enthousiasme dan talent zal heersen.
En ik? Ik kan niet schilderen, niet zingen, niet drummen, niet gitaarspelen. Ik kan wel typen en volgens sommigen leuk schrijven.
Ik kan het in elk geval erg snel, dus ben ik uw live-blogger deze avond.
Mijn naam is Klaas Dijkhoff, meer kunt u lezen op www.potus.nl en www.dijkhoff.info (met name de over koffietenten gaande ‘glas’-stukjes...).

Ik wordt daar natuurlijk niet voor betaald, maar zit hier gewoon voor de gezelligheid en omdat Inspire mijn favoriete koffietent is in Breda. Wat zeg ik, in Nederland.
Ter wereld? Nog niet, de VS heeft een voorsprong. En we moeten Addie wel ff scherp houden natuurlijk....

Meedoen? doneer anders 10 cent per regel aan 3fm via www.3fm.nl

Om duidelijk te maken waar het gastbloggen straks ophoudt en Addie weer de controle krijgt over zijn eigen blog, zal ik elke post markeren. Eenieder die zich beledigt voelt moet niet het Inpsire-personeel aanvliegen, maar ff vragen naar:
Klaas

Geen opmerkingen: